Club van 100

Geef je op voor de Kick-off van de Club van 100 op vrijdag 24 mei of schrijf je meteen in!

In het verleden ben jij lid of leiding, of op een andere manier betrokken geweest bij scouting MBG Waalwijk. Dit jaar bestaat scouting Mgr Bekkersgroep Waalwijk 65 jaar. We willen dit jaar iets speciaals doen en sturen we je een berichtje over het volgende.

We richten dit jaar een Club van 100 op. De Club van 100 is een donateursclub waarmee donateurs jaarlijks een bedrag van €100,- aan de MBG doneren. Dit is één van de plannen om de MBG financieel gezond te houden. Want helaas hebben we de hulp van anderen nodig om onszelf in leven te houden! Het oprichten van een Club van 100 is een mes dat aan twee kanten snijdt. Het is leuk voor de MBG, maar ook een kans voor oud-leden en leiding om betrokken te blijven bij de groep. We horen dat veel mensen die geen lid meer zijn, het jammer vinden dat ze die binding niet meer hebben, de mensen niet meer zien. Dat willen we wel graag organiseren.

Op vrijdagavond 24 mei a.s. organiseren we dit weerzien. We trappen dan de oprichting van die Club van 100 af. We willen, aan iedereen die hiervoor openstaat, toelichten wat deze club inhoudt. Uiteraard kun je je ook meteen inschrijven. Leuk, want je ziet die avond vast weer wat  mensen waar je vroeger mee bij de MBG zat! Om dat je vroeger (waarschijnlijk nu nog steeds) hart voor de club hebt, ben je van harte uitgenodigd bij de kick-off.

Locatie: scouting MBG, Zandberg 4. Inloop 19.30; start 20.00. Uiteraard eindigen we met een borrel- het wordt een gezellige avond terwijl je de MBG aan het redden bent!

Wil je hier (vrijblijvend) bij aanwezig zijn? Geef je dan op via het formulier. Ook als je die avond er niet bij kan zijn, maar wel interesse hebt, of je meteen in wil schrijven, kun je dat ook via het formulier laten weten.

Club van 100 MBG houdt in:

• Met jaarlijks €100 kun je scouting MBG redden!
  • Een donateursclub waarmee donateurs jaarlijks een bedrag van €100,- aan de MBG doneren, zonder dat daar meteen een directe tegenprestatie tegenover staat.
  • Een manier om in contact te blijven met je oud-clubgenoten van de MBG (hoe we dat organiseren: lichten we 24 mei toe)
  • Afhankelijk van je lidmaatschap is het deels fiscaal aftrekbaar (info via de kick-off avond)

Vragen? clubvan100@scoutingmbg.nl

Is het formulier niet (goed) zichtbaar? Klik dan hier