Ouderinzet

Op de ouderochtend is door de aanwezigen met grote meerderheid ingestemd met de inzet van ouders bij een niet-afdelingsgerelateerde-activiteit.

Wie, wat, waar, wanneer, hoe en waarom?

Scouting Mgr. Bekkersgroep staat al 50 jaar voor plezier en ontspanning. Om dit voor iedereen toegankelijk te laten zijn, streven wij voor onze leden naar een minimale bijdrage in de vorm van contributie. Wij houden deze contributie laag, omdat wij een geweldige groep vrijwilligers hebben die zich elke week weer vol overgave inzet. Zij zorgen ervoor dat uw kind(eren) met het spel van scouting een leuke tijd hebben.

De laatste jaren neemt de druk van randactiviteiten (o.a. oud papier inzamelen) voor de enthousiaste vrijwilligers toe. Daarnaast maken de inkomsten van het oud papier een steeds grote plaats in op de begroting (60%).

wij hebben úw hulp hard nodig

en zijn daarom zeer verheugd dat tijdens de ouderbijeenkomst met grote meerderheid is ingestemd met ons voorstel.

Besloten is dat van ieder gezin, waarvan één of meerdere kinderen lid zijn van Scouting Mgr. Bekkersgroep, één ouder/verzorger, zich éénmaal per jaar in zal zetten voor één van deze activiteiten.

Hoe draagt u bij?

In de kalender kunt u aangeven waarvoor u zich komend jaar zal inzetten, na het inschrijven, ontvangt u een email waarin uw inschrijving wordt bevestigd. Tegen de tijd dat uw inzet staat ingepland, ontvangt u van ons een email ter herinnering. Indien er voor een activiteit voldoende aanmeldingen zijn kunt u zich hiervoor niet meer opgeven.

Indien u zich niet aan wilt/kunt melden voor een activiteit, dan ontvangen wij hierover graag een melding van per email.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, stuur dan bij voorkeur een email naar mijninzet@scoutingmbg.nl